miércoles, 7 de noviembre de 2007

Aurkezpen orokorra


Kaixo hau izango da nire burua eta blogaren aurkezpen txikia.


Nire izena Rayco da, 22 urte ditut, eta Bilboko Txurdinaga auzoan bizi naiz.Nahiz eta Batxillergo zientifikoa egin, heziketa fisikoko goi mailako ziklo bat egin nuen, egun, Gizarte Hezkuntza nago ikasten, bigarren urtez.


Blogaren gaia etorkinen eta hauen hezkuntzarekin duen erlazioari buruz izango da. Inmigrazioa gaur egun gertatzen ari den fenomenoa da, globalizazioaren ondorioz.Kanpotik datozenak ahalik eta adaptazio on bat izateko, hezkuntza daukagu oinarri, horregatik blog honetan zaiatuko nahiz ahalik eta iritzi, metodologia eta hezkuntza plan ezberdinak aurkezten.

1 comentario:

Bontxi dijo...

Ongi etorri blogosferara Rayco. Pozten naiz auzoan beste blogari bat edukita, eta zein gai jorratuko duzun irakurrita, gehiago.